0 POZYCJI
Koszyk pusty
Pakiety

Fantasy Komiks. Tom 18.

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
29,99 zł
23,99 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,00 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Cennik dostaw
ORLEN Paczka
od 6,99 zł
Przesyłka pocztowaod 9,99 zł
Dostawa kurierem
od 12,99 zł
InPost Paczkomaty
od 11,99 zł
Dodaj do schowka
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Cennik dostaw
ORLEN Paczka
od 6,99 zł
Przesyłka pocztowaod 9,99 zł
Dostawa kurierem
od 12,99 zł
InPost Paczkomaty
od 11,99 zł

Fantasy Komiks. Tom 18.

W tym tomie Fantasy komiks:
Przysięga, część 2 – Wciągająca, wielowątkowa opowieść polityczno-szpiegowska rozgrywająca się w świecie, w którym ludzie zajęli miejsce smoków i olbrzymów. Druga część cyklu przenosi akcję daleko na południe, do imperium Farkas. Tysiąc lat temu założył je król Bregor, który sprzymierzył się ze smokami i stanął na czele bitnego, okrutnego ludu Drekkarów. Teraz w Farkas rozgrywa się zacięta walka o władzę, a jednocześnie tajni wysłannicy imperium próbują wywołać wojnę domową w królestwie północnym, o czym opowiadała pierwsza część serii.
Łowcy smoków, część 3 – W rożnych zakątkach świata co jakiś czas pojawiają się smoki. Niszczą całe krainy, zabijają ludzi, ale najstraszniejszy jest promieniujący od nich Złoczar, który przekształca żywe istoty w potwory. Z bestiami walczą wojowniczki z Zakonu Łowców Smoków, ale gdy nie mogą ich pokonać, wzywają Siostry Zemsty. Te potężne czarownice odprawiają rytuał zabijający smoki, lecz jednocześnie niszczący całe życie w promilu setek mil. Złoczar powoduje także, że niektóre skały w legowisku potwora zamieniają się w kamienie szlachetne i przedmioty magiczne, dlatego tuż po śmierci bestii do jej opuszczonego schronienia ruszają łowcy skarbów.
W poszukiwaniu Graala część 4 – Najważniejszą misją króla Artura i jego honorowych wojowników miało być odszukanie świętego Graala, który przywróciłby pokój w Brytanii. Ciągle jednak władca i jego bliscy nie mogą się zająć tym zadaniem, gdyż muszą toczyć walki z Sasami, Piktami i zbuntowanymi wodzami, zaś czarownik Merlin wciąż próbuje pokrzyżować niecne plany wiedźmy Morgany. Obecnie Artur wyruszył do Bretanii, aby uwolnić brata, królowa Ginewra została pochwycona przez Piktów, a Merlin próbuje w innych światach ratować młodego Galaada. W tej sytuacji ktoś inny musi się okazać godnym znalezienia cudownego kielicha. Stripy humorystyczne:Barbok i Blondella, Krasnoludy , Heroic Pizza