0 POZYCJI
Koszyk pusty
Promocja Bestseller

Escape Quest. Za garść neodolarów. Książka z łamigłówkami

Książka z łamigłówkami

4.30  (4 oceny)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 21,99 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

29,99 zł
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Cennik dostaw
Orlen Paczka8,99 zł
Punkty DPD9,99 zł
Poczta, Żabka od 9,99 zł
Pocztexod 10,99 zł
InPost Paczkomaty12,99 zł
Kurier DPDod 12,99 zł
Dodaj do schowka
Stan magazynowy:
Duża liczba
Dostępność:
w magazynie
Cennik dostaw
Orlen Paczka8,99 zł
Punkty DPD9,99 zł
Poczta, Żabka od 9,99 zł
Pocztexod 10,99 zł
InPost Paczkomaty12,99 zł
Kurier DPDod 12,99 zł

Escape Quest. Za garść neodolarów. Książka z łamigłówkami

Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia. 

Przeżyj przygodę w cyberpunkowej rzeczywistości. Los Angeles, 2062 rok. Atak nuklearny z 2047 roku spowodował, że kraj znalazł się w katastrofalnej sytuacji ekonomicznej. Megakorporacje trzymają władzę w skorumpowanym społeczeństwie. Zagubieni ludzie uciekają od nędzy do świata rzeczywistości wirtualnej. Legendy miejskie mówią o małej grupie hakerów, którzy starają się obalić dyktaturę korporacji. Dla ciebie, młodego samouka w dziedzinie informatyki, wszystko to tylko miejskie legendy… 
Aż pewnego wieczoru, gdy logujesz się do sieci, na twoim monitorze pojawia się dziwna wiadomość: „Dołącz do nas”. 

O autorach: 
Corentin Lamy i Joffrey Ricome są dziennikarzami we francuskiej gazecie „Le Monde”, specjalizującymi się w cyfrowych technologiach. Laurent Miny to ilustrator współpracujący z wieloma francuskimi wydawcami czasopism i książek, takimi jak Bayard, Le Pré aux Clercs, Nestiveqnen, czy Hachette.


Gamebooki z serii Escape Quest są przeznaczone do samodzielnej zabawy, ale czasem przydaje się pomoc rodziny czy znajomych. Mechanika gry pozwala na wspólne główkowanie nad zadaniami oraz dzielenie się wrażeniami z gry, a podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu.

Gra odbywa się offline i nie wymaga żadnych aplikacji, bo wszystkie niezbędne wskazówki znajdują się w książce. Mechanika gry skonstruowana jest w ten sposób, że rozwiązaniem zadania jest numer strony, na jaką należy się udać, by kontynuować opowieść. By znaleźć ukryte wskazówki i to zadanie rozwiązać, trzeba użyć specjalnych zakładek, a nawet przekręcać i zaginać strony. Czasem zadanie wymaga wycięcia elementu, dopasowania, zmierzenia go czy ułożenia jak puzzle, przez co poszczególne tomy serii Escape Quest nabierają mocno growego charakteru. 

Wszystkie zagadki i zadania wymagają logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”.

  • Kategorie:
    1. Gry planszowe
  • Wydawca: Egmont
  • EAN: 9788328198777
  • Liczba stron: 96
  • Wymiary: 27.0×19.2cm
  • Data premiery: 01.01.2023
  • Wiek: 12+
  • Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
  • Seria

  • Seria ESCAPE QUEST

    news


    Przeżyj przygodę! 
    Rozwiąż zagadki! 
    Ucieknij z zastawionych pułapek! 

    Escape Quest to nowa seria gier książkowych, w których ty jesteś bohaterem. Przeżyj przygodę, rozwiąż tajemnicze zagadki i ucieknij z zastawionych pułapek. Escape Quest łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room. 

    Odkryj innowacyjną mechanikę 
    Użyj specjalnych zakładek, przekręcaj i zaginaj strony, znajdź ukryte wskazówki. Rozwiązaniem łamigłówek jest numer strony, na którą musisz się udać, żeby kontynuować opowieść. Zadania będą wymagały logicznego myślenia, wyciągania wniosków, spostrzegawczości czy kreatywnego podejścia typu „out of the box”.  

    Daj się porwać 
    Ciekawa fabuła zachęci cię do rozwiązywania kolejnych zagadek i dokonywania postępów w grze. Zadania łączą się tematycznie z treścią fabuły, co pozwala na jeszcze pełniejsze przeżycie przygody. 

    Graj off-line 
    Nie potrzebujesz internetu ani specjalnych aplikacji. Wszystko, co niezbędne zawarte jest w książce. Podpowiedzi oraz rozwiązania są zaszyte na ostatnich stronach każdego tomu. 

    Graj sam lub z rodziną 
    Escape Quest jest przeznaczony do samodzielnej zabawy, ale czasem przyda się pomoc rodziny czy znajomych. Możecie wspólnie główkować nad zadaniami oraz dzielić się wrażeniami z gry. 

    Wybierz swoją własną przygodę 
    W tym roku Egmont planuje wydać cztery gamebooki z serii Escape Quest. Dwa pierwsze tomy zapowiedziane są już na maj, kolejne dwa ukażą się we wrześniu. 

    Czy podejmiesz wyzwanie?

    SZCZEGÓLNIE POLECAMY

    Tab1

      INNI KLIENCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ

      Polska Luxtorpeda - odjazd - 25 %
      37,43 zł 49,90 zł
      Do koszyka

      Polska Luxtorpeda - odjazd

      Kontynuacja hitu! Nowe kategorie i obiekty! Nauka i zabawa! „Luxtorpeda – Odjazd!” to druga część imprezowego hitu! W pudełku je...
      Escape Quest. Poszukiwacze zaginionego skarbu. Książka z łamigłówkami - Antoine  Bauza - 25 %
      29,99 zł 39,99 zł
      Do koszyka

      Escape Quest. Poszukiwacze zaginionego skarbu. Książka z łamigłówkami

      Escape Quest to połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa f...
      Escape Quest. Sam w Salem - Julien Mindel - 25 %
      29,99 zł 39,99 zł
      Do koszyka

      Escape Quest. Sam w Salem

      Czarownice? Ktoś tu wspomniał o czarownicach? Zapraszamy na wycieczkę śladami czarownic! Na przygodę, w której historia miesza się z okultyzmem. Odwiedź miasto Salem, w którym miały miejsce słynne procesy z 1692 r. Poznaj jego tajemnice i rozwiąż ...
      Świat Wirtualny Escape Quest - Laurence Grenier - 25 %
      29,99 zł 39,99 zł
      Do koszyka

      Świat Wirtualny Escape Quest

      Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrze...
      Escape Quest. Superbohaterowie - Florian Sirieix - 25 %
      29,99 zł 39,99 zł
      Do koszyka

      Escape Quest. Superbohaterowie

      Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Unikaj zastawionych pułapek! 
      Escape Quest. Alcatraz - Fabrice Glikman - 25 %
      29,99 zł 39,99 zł
      Do koszyka

      Escape Quest. Alcatraz

      Przeżyj przygodę! Rozwiąż zagadki! Unikaj zastawionych pułapek! Escape Quest to seria niezwykłych książko-g...

      RECENZJE

      Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

      Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

      • Najnowsze
      • Najbardziej pomocne
      • Dodano:
        22.05.2020 07:28:46

        CYBERSCAPE

        Druga z wydanych właśnie książek z serii „Escape Quest” dla odmiany zabiera nas w podróż do świata przyszłości. Poprzednia część serii – choć trudno tak o niej mówić, skoro obie trafiły na rynek w tym samym czasie – oferowała nam podróż rodem z filmów o Indianie Jonesie czy gier z serii „Tomb Raider”. Teraz zadowoleni będą ci miłośnicy gier paragrafowych, którzy jednocześnie są miłośnikami cyberpunku i filmów science fiction pokroju „Łowcy androidów”. Gotowi zanurzyć się z brudny, ale jaskrawy świat przyszłości i odkryć jego tajemnice?

        Jest rok 2062 i świat nie ma się najlepiej. Piętnaście lat wcześniej doszło do ataku nuklearnego, od tamtej pory wiele się zmieniło, kraj znajduje się w kryzysie ekonomicznym, korupcja panuje na każdym kroku, a wszystkim rządzą tzw. Megakorporacje. Ludzie nie mogą znieść życia w takiej codzienności, w ubóstwie, nędzy… Dlatego uciekają do wirtualnego świata.
        I tu na scenę wkraczają oni. Niewielka grupa hakerów, którzy podobno nie istnieją, podobno są miejska legendą. Ale w każdej legendzie tkwi ziarno prawdy, więc ludzie chętnie wierzą, że gdzieś tam są ci, chcący – i mogący – obalić tę dyktaturę. Ty do nich nie należysz. Jesteś młodym informatykiem, samoukiem na dodatek, nie wierzysz w takie rzeczy. Ale takie rzeczy mogą uwierzyć w Ciebie. Co zrobisz, kiedy na ekranie Twojego komputera pojawi się zaproszenie, byś dołączył do nich. Czy pójdziesz, niczym ten Neo z „Matrixa” za białym królikiem? A jeśli tak, jak myślisz, dokąd Cię to doprowadzi?

        Seria „Escape Quest” to, jak się można domyślić, połączenie książki paragrafowej – papierowej gry, gdzie musisz rozwiązywać zagadki, by odnajdywać dzięki temu właściwie informacje, a akcja mogła posunąć się na przód – z escape roomem. Jak książka może być pokojem ucieczek? Cóż, jak wiadomo od niektórych nie można się oderwać, nie chcą wyjść nam z głowy ani dać uciec ze swego świata, ale twórcy poszli tu w nieco inną stronę, każąc czytelnikom szukać wyjścia z różnych miejsc i sytuacji. A na tym bynajmniej nie koniec.

        „Escape Quest” to świetna, wciągając lektura, gra paragrafowa, która oparta została na serii zagadek rodem z dziecięcych książeczek z łamigłówkami. Lektura / rozgrywka zajmuje odbiorcy około trzech godzin, ale jest naprawdę interesująca i pobudzająca szare komórki. Nie wymaga zresztą nic więcej, niż samej książki, dlatego zabawie można oddać się zawsze i wszędzie. Do tego dochodzą różne elementy potrzebne w rozgrywce, które wyłamiemy sobie ze skrzydełek okładki, a wszystko to wieńczą ładne graficznie opracowanie i dobre wydanie.

        Kto lubi gry bez prądu, powinien „Escape Quest” poznać. Na polskim rynku gier paragrafowych to jedna z lepszych i ciekawszych pozycji. Warto po nią sięgnąć, nie ważne czy macie kilkanaście czy kilkadziesiąt lat.

        Ocena: 
      • Dodano:
        28.05.2020 15:17:25

        „Escape Quest” połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia. to książki, które mają zmobilizować czytelnika do myślenia. Skonstruowane niczym gry, mają za zadanie zaangażować w różne rozgrywki i łamigłówki które pozwalają nam odkryć drogę, którą mamy podążać aby kontynuować naszą wędrówkę.
        Książki te to połączenie gier paragrafowych z opowiadaniami różnych gatunków. Akcja jest ciekawa, zadania odpowiednio rozbudowane a poziom trudności całkiem wysoki. Widać to szczególnie w „Za garść neodolarów”, gdzie niektóre zagadki wymagają podpowiedzi.

        Oczywiście gry te są całkiem interesująco zilustrowane. „Poszukiwacze zaginionego skarbu” to książka przygodowa, a zagadki lżejsze i łatwiejsze, natomiast „Za garść neodolarów” to rzecz znacznie cięższa i mroczniejsza, a zagadki w tym drugim tytule – jak już wspominałem – są o wiele trudniejsze.
        Obie pozycje zawierają wiele elementów dodatkowych, takich jak zakładki, szyfry czy układanki potrzebne w trakcie rozgrywki.
        Największa odkrywczyni stulecia, czy niedaleka przyszłość? Wybór zależy od czytelników. Warto jednak zaznajomić się z obiema publikacjami bo obie są ciekawe i wciągają naprawdę mocno.

        Ocena: 
      • Dodano:
        17.06.2020 10:42:26

        Jeśli chodzi o warstwę fabularną, to tak jak zostało to już wspomniane we wstępie, czytelnik/gracz zostaje przeniesiony do roku 2062. Świat jaki znamy, przestał istnieć w wyniku wielkiej wojny nuklearnej. Na gruzach cywilizacji powstały nowe skupiska ludzkie, gdzie rządy objęły wielkie megakorporacje. Garstka wybrańców może cieszyć się wielkimi przywilejami i czerpać z życia pełnymi garściami. Większość społeczeństwa żyje jednak w wielkim ubóstwie, gdzie głód i przemoc jest czymś zupełnie normalnym. Ludzie pragnąć, zapomnieć o swoim podłym losie uciekają w wirtualny świat, gdzie mogą stać się każdym. Gdzieś tam istnieje jednak grupa „sprawiedliwych” (tajemna organizacja hakerów), która nie ma zamiary się poddać i będzie walczyć z dyktaturą, aby wyzwolić ludzi z tego piekła.

        Być może brzmi to wszystko dosyć intrygująco, jest jednak bardzo dalekiej od ideału. Gracz wciela się tutaj w rolę hakera, który zostaje złapany na gorącym uczynku kradzieży „klawiatury” ze sklepu internetowego. Jego czyn zostaje dostrzeżony przez wspomnianą grupę hakerów, która wyznacza mu ważne zadanie do wykonania (kara za odmowę, jaka go czeka jest naprawdę „sroga”). Już w przypadku recenzowanego wcześniej tytułu („Poszukiwacze zaginionego skarbu”), fabuła nie stanowiła czegoś mocno nadzwyczajnego, jednak warstwa „awanturniczo-przygodowa” jeszcze się pod pewnymi względami broniła. Tutaj jednak mamy do czynienia z kliszą innych bardziej znanych tytułów (najbardziej wyczuwalne będą tutaj nawiązania do Matrixa), bez większego autorskiego polotu. Całość jest bardzo sztampowa i pod pewnymi względami przewidywalna, stając się tytułem dosyć przeciętnym (pod względem fabuły), który może zapewnić chwilę relaksu tylko pod warunkiem, że nie będzie się od niego oczekiwać się niczego nadzwyczajnego (raczej pozycja dedukowana wąskiej grupie wielkich miłośników cyberpunku). Pozostawiający wiele do życzenia poziom literacki tytułu, może zaskakiwać, szczególnie biorąc pod uwagę samych autorów, którzy siedzą w „nowych technologiach” (najwyraźniej jednak znajomość zagadnień technicznych i praca jako dziennikarze nie zawsze przekłada się na zdolności fabularyzowania swoich tekstów).

        Z odmętów pewnej „miałkości” pozycję wyrywają pojawiające się tutaj zagadki. O ile w przypadku poprzedniego recenzowanego tytułu, można było pisać o „średnim” poziomie trudności, tutaj idzie on troszkę w górę i w pewnych fragmentach stanowi naprawdę solidne wyzwanie. Pojawiające się zagadki są dosyć różnorodne, niekiedy nawiązując swoją konstrukcją i stylistyką do popularnych znanych dzieł (np. łamigłówka nawiązująca do Pac-Mana). Nadal jednak pojawia się tutaj problem nie zawsze logicznie opisanych zadań, co niekiedy znacząco utrudnia odnalezienie odpowiedzi. Opisując aspekt „zagadek”, nie można nie wspomnieć o samej rozgrywce, która prezentuje się całkiem dobrze i kolejny raz wykorzystuje całą publikację (zarówno sama książka, jak i wycinane elementy z jej okładki). Zabawa trwa tutaj troszkę ponad 3 przewidziane godziny, jednak wszystko będzie tutaj zależne od samego gracza i jego spostrzegawczości i umiejętności logicznego myślenia.

        Ocena: