0 POZYCJI
Koszyk pusty

Łap za słówka. Pomysłowa gra językowa

4.60  (5 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,99 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,99 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Cennik dostaw
Orlen Paczka8,99 zł
Punkty DPD9,99 zł
Poczta, Żabka od 9,99 zł
Pocztexod 10,99 zł
InPost Paczkomaty13,99 zł
Kurier DPDod 12,49 zł
Dodaj do schowka
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Cennik dostaw
Orlen Paczka8,99 zł
Punkty DPD9,99 zł
Poczta, Żabka od 9,99 zł
Pocztexod 10,99 zł
InPost Paczkomaty13,99 zł
Kurier DPDod 12,49 zł

Łap za słówka. Pomysłowa gra językowa

Pomysłowa gra językowa! 
Odmiany sera. Słówka zaczynające się na samogłoskę. Coś żółtego. 
Czas ucieka. Ile odpowiednich słów przyjdzie ci do głowy? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Sam decydujesz, ile punktów możesz zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły jak ty, możesz wyjść bez słowa… 

To gra, która pobudza fantazję i kreatywność. Rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń.

Liczba graczy: 3-8 
Wiek: 10+ 
Czas gry: 30 minut

Elementy gry:
48 kart zadań z 480 zadaniami
48 kart punktów z liczba od 1 do 6 w 8 kolorach
12 kart utrudnień
1 karta startu, 1 karta mety
8 pionków
1 klepsydra
1 notes


Zobacz videoinstrukcję do gry:
  • Kategorie:
    1. Gry planszowe »
    2. Gry dla dzieci
    1. Gry planszowe »
    2. Gry edukacyjne
    1. Gry planszowe »
    2. Gry logiczne
    1. Gry planszowe »
    2. Gry rodzinne
  • Wydawca: Egmont
  • EAN: 5903707560264
  • Wymiary: 13.5x18.5x4.5cm
  • Data premiery: 16.03.2022
  • Wiek: 10-99 lat
  • Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Łap za słówka PGJ_Rules_2022 WEB.pdf (pdf)
2 MB
  • Seria

  • Seria ŁAP ZA SŁÓWKA



    REGULAMIN KONKURSU „ŁAP ZA SŁÓWKA” INSTAGRAM 2022 »

    „Łap za słówka!” to seria dla miłośników i miłośniczek potyczek słownych i językowych. Pobudza fantazję i kreatywność, a także rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń.

    Autorami wszystkich gier w serii są Wolfang Kramer i Michael Kiesling – twórcy gier „Tikal” i „Torres”. Ich nazwiska gwarantują świetną zabawę i urozmaicone zasady gry.

    W serii są trzy gry, a każda z nich jest nieco inna:

    • „ŁAP ZA SŁÓWKA! IMPREZOWA GRA SŁOWNA” - gracze wymyślają na czas słowa z danej kategorii, na konkretną literę. Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy. Gracze muszą bacznie obserwować sytuację na stole i nie dać się złapać za słówko! Elementem gry są piękne, unikatowe kości, które mogą służyć również do urozmaicania nauki języka polskiego i języków obcych lub do tworzenia opowieści jak w grze „Story cubes”. Gra przeznaczona jest dla 2- 6 osób powyżej 10 roku życia.
    • „ŁAP ZA SŁÓWKA! GRA KARCIANA” – to karciana, ekonomiczna wersja gry „Łap za słówka! Imprezowa gra słowna”. Wydana w cyklu „Gra do plecaka”, w poręcznym pudełku, w sam raz do zabrania ze sobą w podróż czy do szkoły. Podczas rundy gracze muszą znaleźć słowa z wybranej kategorii, zawierające dwie wskazane litery. Na przykład kategoria „Zwierzęta” oraz litery Z i E. Teraz wystarczy wytężyć umysł i puścić wodze fantazji. Im dziwniejsze i nietypowe słowa, tym lepiej. Punkty zdobywa się tylko za unikalne wyrazy, których nie zapisali przeciwnicy.
    • Łap za słówka! Pomysłowa gra językowa” - to przede wszystkim gra w skojarzenia, w której gracze tworzą słowa z danej kategorii, ale nie na konkretną literę. Jest to najbardziej skomplikowana z gier cyklu „Łap za słówka!”. W grze pojawia się też element ryzyka, bo należy obstawić, ile skojarzeń ze stworzonej listy jest unikalnych. Po rozpoczęciu rozgrywki wszyscy gracze równocześnie zapisują jak najwięcej słówek na zadany temat. Niestety, każdy gracz ze swojej listy słówek musi wykreślić te wyrazy, które wcześniej odczytają na głos inni uczestnicy zabawy. To ważne, żeby wybrać jak najbardziej oryginalne słówka, na które nie wpadnie nikt inny. A czas ucieka. Ile odpowiednich słów uda się wymyślić? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Gracze sami decydują, ile punktów mogą zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły, można wyjść z rozgrywki bez słowa.

    Głównym atutem serii „Łap za słówka!” jest jej różnorodność. Gracze mają do wyboru setki zadań. Co ważne – do wspólnej gry można zaprosić aż 8 osób, co czyni ją idealną propozycją na spotkania rodzinne czy imprezy w gronie znajomych.

    SZCZEGÓLNIE POLECAMY

    Tab1

      INNI KLIENCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ

      Drapacze chmur - Łukasz Woźniak - 30 %
      20,99 zł 29,99 zł
      Do koszyka

      Drapacze chmur

      Czy Twoje „Drapacze chmur” sięgną nieba? Zbuduj najwyższy wieżowiec i wygraj! Zadaniem graczy jest zbudowanie jak najwyższego wieżowca. Wszyscy gracze budują jednocześnie, wybierając kafelki z kolejnymi piętrami ze wspólnego stosu. Wygra naj...
      Polska Luxtorpeda - odjazd - 30 %
      34,93 zł 49,90 zł
      Do koszyka

      Polska Luxtorpeda - odjazd

      Kontynuacja hitu! Nowe kategorie i obiekty! Nauka i zabawa! „Luxtorpeda – Odjazd!” to druga część imprezowego hitu! W pudełku je...
      Basia w zoo. Gra planszowa - Tom Delmé - 30 %
      34,99 zł 49,99 zł
      Do koszyka

      Basia w zoo. Gra planszowa

      Gra na podstawie książek o Basi. Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafe...
      Przyjaciele. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Wojciech Rzadek - 30 %
      41,99 zł 59,99 zł
      Do koszyka

      Przyjaciele. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

      Gra dla najmłodszych Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie, albo przekazujemy innym graczom – jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod ...
      Nowa Gwinea - Grzegorz Rejchtman - 30 %
      90,99 zł 129,99 zł
      Do koszyka

      Nowa Gwinea

      Regulamin konkursu „Nowa Gwinea INSTAGRAM” »Zapraszamy w podróż na Nową Gwineę, drugą ...
      Reakcja łańcuchowa - Reiner Knizia - 30 %
      41,99 zł 59,99 zł
      Do koszyka

      Reakcja łańcuchowa

      Im dłuższa, tym lepsza! Dopasuj do siebie symbole na kafelkach, aby uruchomić reakcję łańcuchową i zdobywać punkty. Im dłuższa reakcja, tym lepiej! 

      RECENZJE

      Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

      Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

      • Najnowsze
      • Najbardziej pomocne
      • Dodano:
        19.03.2022 09:39:00

        Zakochałam się w tej nowej edycji, jest cudowna, łączy grę karcianą z grą planszową poniekąd, mamy świetne pytania, mało czasu, mamy utrudnienia. Polecam, świetnie się bawię przy niej i myślę, że każdy będzie. Więcej o grze pokazuję w tym filmie- https://www.youtube.com/watch?v=tpZ08erpNIQ

        Ocena: 
      • Dodano:
        01.04.2022 02:09:14

        Językowe wygibasy.

        Gier opartych na zasobach naszego słownictwa i odwołujących się do kreatywności na polu zabaw językowych znajdziemy na rynku wydawniczym całe mnóstwo, nie oznacza to jednak wcale, że wszystkie są "na jedno kopyto". Bynajmniej! Każda taka gra ma coś do zaoferowania - w tym przede wszystkim umiejętność efektywnego rozwijania zasobu własnego słownictwa i zdolności do kreatywnego operowania nim (i to nie tylko w grze). Taką właśnie kreatywną propozycją do codziennego użytku jest "Łap za słówka! Pomysłowa gra językowa".

        Czym będziemy mogli kreatywnie się za sprawą gry pobawić na polu własnego słownictwa? Na przykład odmianami sera. Słówkami zaczynającymi się na samogłoskę. Czymś żółtym... Czas ucieka! Ile odpowiednich słów przyjdzie ci do głowy? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Sam decydujesz, ile punktów możesz zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły jak ty, możesz wyjść bez słowa…

        To gra, która pobudza fantazję i kreatywność. "Łap za słówka" to pomysłowa gra językowa, która rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń. Niekiedy bardzo szybkich! - w każdej turze czas na odpowiedź liczony jest dzięki klepsydrze, dobrze jest więc udzielać odpowiedzi szybko, błyskotliwie, kreatywnie i na temat!

        "Łap za słówka" to 48 kart zadań z 480 (!) zadaniami, 12 kart utrudnień, odmierzająca czas klepsydra i... wyścig z czasem w naszych zmaganiach z samym sobą :) Takie rozgrywki są szczególnie cenne, pozwalają bowiem nie tylko wykorzystać to, co wiemy i potrafimy (tyczy się to przede wszystkim najmłodszych - gra przeznaczona jest dla graczy w wieku 10+, choć z powodzeniem mogą w nią zagrać nawet jeszcze młodsi gracze), ale umożliwiają nam one także nauczenie się czegoś nowego. Coś takiego zawsze wzbogaca!

        Liczba graczy: 3-8
        Wiek: 10+
        Czas gry: 30 minut

        Elementy gry:
        48 kart zadań z 480 zadaniami
        48 kart punktów z liczba od 1 do 6 w 8 kolorach
        12 kart utrudnień
        1 karta startu, 1 karta mety
        8 pionków
        1 klepsydra
        1 notes

        Gorąco polecam!

        Egmont Polska - dziękuję.

        #łapzasłówka #pomysłowgrajęzykowa #egmontpolska #planszowki #grybezprądu #grydladzieci #cosnapolce #gamesforkids #wolfgangkramer #michaelkiesling #egmont

        https://cosnapolce.blogspot.com/2022/04/ap-za-sowka-pomysowa-gra-jezykowa.html

        Ocena: 
      • Dodano:
        25.03.2022 06:19:16

        GRA W SŁOWA

        Gier słownych na rynku nie brakuje, a o ich popularności chyba nie trzeba nikogo przekonywać – wystarczy wymienić Scrabble, jedną z najsłynniejszych gier bez prądu, jakie powstały. „Łap za słówka” to jednak nie tylko kolejna propozycja dla fanów językowych wygibasów, ale i pewne odświeżenie. I bardzo przyjemna propozycja dla całej rodziny.

        Jak dobrze znacie słowa? I ile w danym temacie potraficie wymyślić w określonym czasie? W zależności od kreatywności i pomysłowości, czekają na Was punkty, ale uwaga! Jeśli inni gracze wymyślą te same określenia, co Wy, może być problem!

        „Łap za słówka” to seria różnorodnych gier. Na rynku mamy już dostępną zarówno grę kościaną, jak i karcianą do plecaka. A teraz do tej rodziny dołączył produkt z podtytułem „Pomysłowa gra językowa”. I rzeczywiście, jest to rzecz pomysłowa i bardzo udana. Na czym polega ta jej pomysłowość i co ma do zaoferowania?

        Zacznę może od tego, co jest tu oryginalne, czyli udanego połączenia gry karcianej, planszowej i towarzyskiej. W skrócie wygląda to tak, że z kart budujemy tor, gdzie mamy i start i metę. I poruszamy się po nim, nie rzucając jednak kostką, a zdobywając punkty za odpowiedzi. I musimy wykonywać zadania, walcząc z innymi przeciwnikami.

        Rozgrywka jest szybka, łatwa i przyjemna. Po prostu świetna, jeśli cenicie sobie takie gry. Gracze muszą główkować, mierzyć się ze sobą, ale też i z upływającym czasem, a to wywołuje emocje i podkręca zabawę płynącą z gry. Na nudę nie ma tu miejsca, element losowy obecny w całości sprawia, że nie czekają na Was dwie takie same rozgrywki, więc „Łap za słówka” bawić może nas naprawdę długo, a całość wpływa też pozytywnie na nasz umysł.

        Świetne jest też wykonanie całości. Karty, choć oszczędne graficznie, wyglądają bardzo ładnie. Do tego mamy klepsydrę odmierzającą czas, notes do zapisywania naszych odpowiedzi i urocze, drewniane pionki. Jakość wykonania elementów jest bez zarzutu, a sama gra zajmuje niewiele miejsca i można wziąć ją łatwo ze sobą. I równie łatwo zmieścić gdzieś na półce.

        Po prostu dobra gra karciana. Wcale nie tylko dla młodszych odbiorców. Każdy, kto lubi tego typu rozrywkę, co już zresztą wspominałem, znajdzie tu coś dla siebie i będzie naprawdę zadowolony. Prosta, ale wciągająca zabawa zapewniona.

        Ocena: