0 POZYCJI
Koszyk pusty
KOMPLET

Pan tu nie stał! - Pakiet trzech gier

Pan tu nie stał! CINKCIARZ

Pan tu nie stał! CINKCIARZ

Reiner Knizia
Gra planszowa
Pan tu nie stał

Pan tu nie stał

Reiner Knizia
Gra planszowa
Pan tu nie stał! Demoludy

Pan tu nie stał! Demoludy

Reiner Knizia
Gra planszowa
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Pan tu nie stał! - Pakiet trzech gier

Pan tu nie stał
Gra planszowa „PAN TU NIE STAŁ!” przenosi nas do czasów PRL-u, prosto w szare lata osiemdziesiąte. Długaśne kolejki ustawiały się wówczas nie tylko po artykuły luksusowe, takie jak wyroby czekoladopodobne, ale tez po podstawowe dobra życia codziennego jak papier toaletowy, cukier czy herbatę. Wielu z nas pamięta te czasy. Dzisiaj możemy przeżyć to ponownie, tym razem na wesoło!

Podczas rozgrywki gracze udają się w podróż do PRL-u, do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów. Celem gry planszowej PAN TU NIE STAŁ! Jest zdobycie jak największej liczby deficytowych towarów pojawiających się zazwyczaj pustych sklepowych półkach. Nie jest to jednak takie łatwe, ponieważ wszyscy gracze jednocześnie będą próbować zdobyć buty Relax czy magnetofon szpulowy! Trzeba uważnie obserwować, jaki towar i nie dać się wypchnąć z kolejki. No chyba, że ktoś krzyknie ci do ucha „Pan tu nie stał!”.

„Grając wspólnie możemy przybliżyć historię, która działa się zaledwie 40 lat temu – mówi profesor Jerzy Kochanowski, historyk z Uniwersytetu Warszawskiego. – Dla nas to nie tak dawno, jednak dla pokolenia nastolatków to lata świetlne. Każdy z nas ma własne doświadczenia związane z tamtym okresem. Warto podzielić się tym z najbliższymi. Być może przy planszy łatwiej będzie się nam porozumieć i porozmawiać o tym, co powinno łączyć pokolenia – o historii.”

PAN TU NIE STAŁ! to produkt deficytowy, nie wprowadzono jednak na niego reglamentacji i każdy kto ukończył 10 lat może go dostać bez kartek. Matki z dziećmi na ręku poza kolejnością!

  • Liczba graczy: 2-5
  • Wiek: 10-110 lat
  • Autor: Reiner Knizia
  • Ilustracje: Marek Szyszko

Pan tu nie stał Demoludy
Grając w „Pan tu nie stał! DEMOLUDY” masz szansę zdobyć rosyjski telewizor, tureckie futro, węgierskie wino i wiele innych kultowych towarów!
W pierwszej grze z tej serii, czyli w „Pan tu nie stał!”, podpisywałeś listę społeczna w kolejce. Teraz pora na coś więcej. Zdobyłeś upragniony paszport, zatem czas na wyjazd za granicę!
Wokół Ciebie szary PRL. Na półkach brakuje wielu towarów, które są dostępne u socjalistycznych sąsiadów. Wystarczy trochę sprytu i gotowości do podjęcia ryzyka, by sprowadzić je do Polski. Wyrusz z innymi graczami w podróż wakacyjną leciwym maluchem, dużym fiatem i innymi cudami polskiej motoryzacji czasów PRL-u. Zabierz ze sobą kremy, butle gazowe, wódkę i staraj się wymienić je na deficytowe towary podczas zaciętych licytacji. Aby tego dokonać będziesz odwiedzać różne państwa, takie jak ZSRR, Turcja czy Czechosłowacja. Musisz przy tym uważać na celników, milicjantów oraz unikać awarii samochodu.

„Pan tu nie stał! DEMOLUDY” to kontynuacja tematyki znanej z największego bestselleru Egmontu - „Pan tu nie stał!”

A więc pakuj walizki do malucha i ruszaj na wakacje!

Dlaczego warto kupić tę grę?

  • To kontynuacja bestsellerowej gry "Pan tu nie stał!"
  • Gracze mają do dyspozycji 10 kultowych samochodów!
  • W pudełku znajduje się dodatek do gry "Pan tu nie stał!"
  • Gra planszowa dla 3-5 graczy
  • Wiek: 10-110 lat
  • Autor: Reiner Knizia
  • Ilustracje: Marek Szyszko


Pan tu nie stał! CINKCIARZ
"Pan tu nie stał! CINKCIARZ” to kontynuacja tematyki znanej z największych bestsellerów Egmontu - „Pan tu nie stał!” oraz „Pan tu nie stał! DEMOLUDY”. To klimatyczna gra, która przenosi graczy do czasów PRL i dostarcza wyśmienitej rozrywki.
„Pan tu nie stał! CINKCIARZ” to produkt deficytowy, nie wprowadzono jednak na niego reglamentacji ani cła i każdy kto ukończył 10 lat może go dostać bez konieczności zakupu obcych walut u cinkciarza.

„Dla nas to nie tak dawno, jednak dla pokolenia nastolatków to lata świetlne. Każdy z nas ma własne doświadczenia związane z tamtym okresem. Warto podzielić się tym z najbliższymi. Być może przy planszy łatwiej będzie się nam porozumieć i porozmawiać o tym, co powinno łączyć pokolenia – o historii.”
prof. Jerzy Kochanowski
  • Gra planszowa dla 3-5 graczy
  • Wiek: 10-110 lat
  • Autor: Reiner Knizia
  • Ilustracje: Marek Szyszko