0 POZYCJI
Koszyk pusty

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

4.60  (12 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu: 
- naukę nazw kolorów 
- naukę nazw zwierzątek 
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk 
- ćwiczenie zmysłu dotyku 
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie) 
- rozwijanie interakcji społecznych  

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie. 

Grę można wykorzystać na kila sposobów: 
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie) 
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur) 
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)


Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.  

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę. 

Elementy gry
- 5 plansz zwierzątek 
- 20 kafelków z figurami 
- 1 płócienny woreczek

Wiek graczy: 2+
Liczba graczy: 2-4 osoby
  • Kategorie:
    1. Gry planszowe »
    2. Gry dla dzieci
  • Wydawca: Egmont
  • EAN: 5908215010614
  • Wymiary: 20x20x5cm
  • Wiek: 2+
  • Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Każdy produkt ma na swojej stronie oszacowany czas wysyłki, potrzebny na obsługę zamówienia w magazynie, zapakowanie oraz przekazanie paczki kurierowi.
    • Większość oferowanych produktów posiadamy w magazynie, dlatego zamówienia wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni. Zamówienia opłacane z góry realizujemy od razu po uzyskaniu wpłaty od klienta. Zamówienia za pobraniem – od złożenia zamówienia.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
    • Na czas realizacji zamówienia składają się czas wysyłki (podany na stronie produktu) oraz czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika.
    • Wszystkie terminy dotyczą tylko i wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Zwierzatka_instrukcja_2019 WEB.pdf (pdf)
418 KB
AMD OWOCOWA UCZTA_instrukcja_2020.pdf (pdf)
208 KB

SZCZEGÓLNIE POLECAMY

Tab1

    RECENZJE

    • Najnowsze
    • Najbardziej pomocne
    • Coś Na Półce
      Dodano:
      27.02.2020 01:29:42

      Gra dla dużych i małych :)

      Akademia Mądrego Dziecka doczekała się w tym miesiącu odsłon… planszówkowych :) Gra „Zwierzątka” jest jedną z nich. Co owa gra oferuje? Przede wszystkim ciekawą, szybką i nie dającą szans na nudę rozgrywkę, ale także – a może przede wszystkim – możliwość nauki kształtów, nazw zwierząt i kolorów oraz szansę na ćwiczenia z zakresu sensoryki i małej motoryki. W swoistym bonusie dostajemy także możliwość uczenia dziecka podstawowych zachowań społecznych, jak właściwe stosowanie zwrotów grzecznościowych jak „dziękuję” i „proszę” :)

      Na grę składa się płócienny czerwony woreczek i pięć dużych plansz zwierzątek, a w obrębie każdej z tych plansz cztery (w sumie 20) wyjmowane kafelki w kształcie figur geometrycznych. Wśród zwierzątek znajdziemy niebieską rybkę, zielonego żółwia, żółtą kaczkę, pomarańczowego motylka oraz czerwoną biedronkę. Kształty będące inspiracją dla wyjmowanych ze zwierzątek kafelków są absolutnie podstawowe: koło, trójkąt, kwadrat, serce. Tyle dostajemy na początek :)

      Czas na grę! Aby ją zacząć, każdy z graczy musi wybrać sobie „swoje” zwierzątko, do którego będzie zbierał kafelki z przypisanymi mu według koloru kształtami. Następnie wyciągamy kafelki kształtów z wybranych zwierzątek i wkładamy je do płóciennego woreczka. Czas na serię losowań – do tego bowiem sprowadza się rozgrywka :) Ruch każdego z graczy polega na losowaniu po jednym kafelku kształtu z woreczka. Wygrywa ten, kto pierwszy będzie miał zwierzątko uzupełnione o kafelki kształtów w swoim kolorze. Ale tutaj UWAGA! – możemy nieświadomie pomóc w wygranej przeciwnikowi, bowiem losując możemy wyciągnąć jego kafelek; wtedy dokładamy je do zwierzątka rywala i w efekcie może się zdarzyć, że pomożemy drugiemu graczowi wygrać naszym kosztem ;)

      Grę wykonano bardzo ładnie pod kątem graficznym, a także trwale – woreczek, kartonowe kafelki i zwierzątka są mocne, porządne i nie sądzę aby miały się szybko zużyć. Kolorystyka jest żywa i przyjemna dla oka. Spodoba się zapewne niejednemu dziecku :)

      Sama rozgrywka jest łatwa i szybka. Ale bynajmniej nie nudzi – losowanie z woreczka sprawia, że nigdy nie wiadomo na co się trafi ;) Uwaga jednak na potencjalne oszustwa, co sprytniejsi bowiem mogą próbować wymacać w woreczku odpowiednie kształty ;) To jednak na szczęście tylko połowa sukcesu – właściwego koloru, którego brakuje graczowi w swoim zwierzątku, nie da się „namacać” ;)

      Gra jest łatwa, prosta i, co tu dużo mówić, przyjemna :) Jako się rzekło, poza walorami rozrywkowymi uczy dzieci nazw kolorów, figur geometrycznych i zwierząt. Pozwala także na krótkie ćwiczenia z zakresu sensoryki i tzw. małej motoryki, a wszystko dlatego, że losując z woreczka ćwiczymy zmysł dotyku, a manipulując kafelkami w różnych kształtach ćwiczymy mięśnie dłoni i palców. Grę zadedykowano dzieciom w wieku 2+, ale starsze dzieciaki także z powodzeniem mogą w nią zagrać ;) Krótko mówiąc mamy tutaj przyjemne połączone z pożytecznym :)

      A to tylko jeden z wariantów zastosowania gry! Śmiało możemy wykorzystać jej elementy do czegoś innego (lub do innych, wymyślonych przez siebie trybów rozgrywki), np. do zabawy w zgadywanie co jest w worku (zgadywanie kształtów po dotyku), czy też do zabawy w zbiory z podziałem na kolory lub na figury geometryczne. Możliwości jest naprawdę sporo, a ogranicza tutaj tak naprawdę tylko nasza wyobraźnia.

      Polecam!

      https://cosnapolce.blogspot.com/2020/02/zwierzatka-pierwsza-gra-akademia.html

      Ocena: 
    • Nie tylko o książkach
      Dodano:
      20.02.2020 23:19:52

      Do tej pory seria „Akademia mądrego dziecka” była kojarzona z kartonowymi książkami, rozwijającymi sprawność manualną i koordynację wzrokowo – ruchową. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom maluchów i rodziców, powstały pierwsze gry planszowe dla najmłodszych. Czego można było się spodziewać po marce Egmont, są to gry wykonane solidnie, z grubej – praktycznie niezniszczalnej tektury, kolorowe elementy zachęcającą do zabawy, a odpowiedniej wielkości figury, doskonale wpasowują się małą rączkę.
      Gra „Zwierzątka” uczy kształtów i kolorów za pomocą dotyku i wzroku, ćwicząc przy tym motorykę małych rączek. W pudełku znajdziemy 5 plansz zwierzątek w różnych kolorach (kaczka, biedronka, ryba, motylek, żółw), 20 kształtów (koło, kwadrat, trójkąt i serce) oraz woreczek. Celem gry jest uzupełnienie kształtami wybranego przez siebie zwierzątka. Gracze po kolei losują żeton z woreczka, jeśli wylosowana figura geometryczna nie pasuje kształtem, ani kolorem do naszej planszy, przekazujemy ją przeciwnikowi. To dobry moment na naukę interakcji społecznych i używanie słów DZIĘKUJĘ i PROSZĘ. Zabawa przeznaczona jest dla dwulatków, ale jestem przekonana, że nawet półtoraroczne maluchy poradzą sobie z „Pierwszymi grami”. Szybka, prosta i kolorowa, a przede wszystkim edukacyjna gra, z którą czas na pewno nie będzie stracony! Moje dzieci, choć starsze, chętnie po nią sięgają 

      Ocena: 
    • Anastazja Faith
      Dodano:
      18.02.2020 15:27:17

      Gra Zwierzątka to druga gra z serii, która poza świetnym wykonaniem oferuję naukę poprzez zabawę, w tej grze mamy duże zwierząka, (które swą drogą zachwycą nie tylko dzieci, ale i dorosłych, ) do których wkłada się kształty, dzieci ćwiczą palce i dłonie, kolory i uczą się nazw zwierzątek. Bardzo podoba mi się kreatywność i prostota, która nie tylko uczy, ale bawi dzieciaki, mogę tylko polecić, a jeśli połączycie dwie gry z serii, Pierwsza gra to jest jeszcze więcej frajdy. Więcej informacji umieściłam w filmie- https://youtu.be/SICkBCA6lws

      Ocena: 
    • Młody Giercownik
      Dodano:
      15.02.2020 17:25:44

      Wysokiej jakości gra dla maluszka, cieszy też, że od razu z książeczką w pudełku. Zapraszam do recenzji i obejrzenia jak wygląda na filmie:

      https://mlodygiercownik.pl/2020/02/15/recenzja-pierwszej-gry-zwierzatka/

      Ocena: 

    - 25 %
    37,49 zł 49,99 zł
    Do koszyka

    ART. Złota różdżka, czyli bajki dla niegrzecznych dzieci

    Klasyka literatury niemieckiej w nowej odsłonie, jedna z najbardziej kontrowersyjnych książek wszechczasów. Podobno autor książki, Heinrich Hoffmann, z wykształcenia psychiatra, chciał kupić synowi w bożonarodzeniowym prezencie książkę. Nic z...
    - 25 %
    12,74 zł 16,99 zł
    Do koszyka

    Imprezka z dreszczykiem. Vampirina. Biblioteka Mądrego Dziecka

    Vampirina to mała wampirzyca, która z upiornej Transylwanii przeprowadziła się wraz z rodzicami do Pensylwanii. Ina codziennie przeżywa niezwykłe przygody. Tym razem zaprosiła na „nocowankę” swoje przyjaciółki – Magdę i Polę. Wizja super zabawy zostaje...
    - 25 %
    12,74 zł 16,99 zł
    Do koszyka

    Efekt wylinki. My Little Pony. Biblioteka Mądrego Dziecka

    Spike dziwnie się czuje. Skamieniałe łuski, niekontrolowane zionięcie ogniem i inne przykre dolegliwości nie wróżą niczego dobrego. Zawstydzony i jednocześnie przerażony smok udaje się do Zecory, bo tylko ona może mu pomóc. Okazuję się, że kłopo...
    - 25 %
    3,74 zł 4,99 zł
    Do koszyka

    I jak infekcja. Akademia mądrego dziecka. Literkowe przedszkole

    „Akademia Mądrego Dziecka. Literkowe przedszkole"" to wspaniała seria, dzięki której najmłodsi poznają litery i nowe słowa. Zabawne historie z życia przedszkola, kolorowanki, zagadki i rebusy pomogą dzieciom w łatwy sposób zapamiętać alfabet i przygoto...
    - 25 %
    14,99 zł 19,99 zł
    Do koszyka

    Statek. Akademia mądrego dziecka. Pierwsze origami

    Pierwsze origami to seria niesamowitych książeczek, które z jednej strony pozwalają przenieść się młodemu czytelnikowi w świat wierszy słuchając przygód bohaterów. Z drugiej strony dzięki skład...
    - 25 %
    14,99 zł 19,99 zł
    Do koszyka

    Żaba. Akademia mądrego dziecka. Pierwsze origami

    Pierwsze origami to seria niesamowitych książeczek, które z jednej strony pozwalają przenieść się młodemu czytelnikowi w świat wierszy słuchając przygód bohaterów. Z drugiej strony dzięki składaniu papieru staje się zabawą. Origami czyli sztuka skład...
     
    Nasze strony wykorzystują pliki cookies
    Strona Egmont.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
    Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.