0 POZYCJI
Koszyk pusty


Czytaj, graj i odkrywaj świat! 

Nauka nie musi być nudna! Wystarczy sięgnąć po komiksy i gry planszowe z naszej oferty. Dzieciom w wieku szkolnym polecamy dwie serie komiksowe: „Najwybitniejsi Naukowcy” i „Nauka z komiksem”. Obie serie w atrakcyjny i przystępny sposób przybliżają sylwetki naukowców i pomagają zrozumieć tajemnice wszechświata. Seria „Najwybitniejsi Naukowcy” prezentuje naukowców, których badania przyczyniły się do rozwoju ludzkości w różnych dziedzinach – medycynie, przyrodzie, fizyce czy astronomii. Komiksy przybliżają ich biografię, niezwykłą chęć zdobywania wiedzy, a także ukazują drogi, które doprowadziły ich do dokonania przełomowych dla świata odkryć. W materiałach dodatkowych znajdują się krótkie biogramy najważniejszych postaci występujących w albumie, posłowie Tomasza Rożka oraz kalendarium odkryć bohatera albumu. 
W serii ukazało się do dziś dziesięć albumów: 
- „Arystoteles. Głód wiedzy”
- „Darwin. Ewolucja teorii”
- „Maria Skłodowska - Curie. Pierwiastki promieniotwórcze”
- „Einstein. Przeskok kwantowy”
- „Galileusz. Posłaniec gwiazd”
- „Hypatia. Prawda w matematyce”
- „Kopernik. Centrum wszechświata”
- „Ada Lovelace. Czarodziejka liczb”
- „Newton. Grawitacja w akcji”
- „Pasteur. Rewolucja drobnoustrojowa”


Nauka z komiksem” to cykl komiksów o tematyce naukowej opartych na animowanych filmach Disneya. Zakres tematów został opracowany we współpracy z multidyscyplinarnym międzynarodowym komitetem naukowym posiadającym kompetencje w zakresie pisania dla młodych czytelników. 
W ramach cyklu ukaże się sześć serii:
- „Galaktyki i planety”
- „Genetyka i ewolucja”
- „Era dinozaurów”
- „Miasta przyszłości”
- „Życie pod wodą”
- „Źródła energii”


W naszej ofercie znajdziecie również gry planszowe, z którymi dziecko może doskonalić kompetencje matematyczne. „Pitagoras” i „Archimedes” Reinera Knizi to gry, w których główną rolę odgrywają liczby. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają swoje kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc. Gry wspierają kompetencje w zakresie myślenia taktycznego oraz doskonale łączą zabawę i naukę dzięki czemu mogą być z powodzeniem wykorzystywana w edukacji.

Gry planszowe