0 POZYCJI
Koszyk pusty
Promocja Bestseller

Archimedes. Gry do plecaka

4.60  (8 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
34,99 zł
22,74 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,25 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Cennik dostaw
ORLEN Paczka
od 7,99 zł
Przesyłka pocztowaod 9,99 zł
Dostawa kurierem
od 12,99 zł
InPost Paczkomaty
od 11,99 zł
Dodaj do schowka
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Cennik dostaw
ORLEN Paczka
od 7,99 zł
Przesyłka pocztowaod 9,99 zł
Dostawa kurierem
od 12,99 zł
InPost Paczkomaty
od 11,99 zł

Archimedes. Gry do plecaka

Gra w matematyczne równania.

Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. 

Gra „Archimedes” wspiera naukę matematyki oraz myślenia taktycznego. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają swoje kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc. Na kartach w grze pojawiają się najwięksi matematycy w dziejach: Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes oraz dwóch najsłynniejszych polskich uczonych: Stefan Banach, pionier analizy funkcjonalnej, który udowodnił twierdzenie o paradoksalnym rozkładzie kuli mówiące o tym, że trójwymiarową kulę można rozłożyć na fragmenty, a następnie złożyć z nich dwie kule o tych samych promieniach co promień kuli wyjściowej oraz Wacław Sierpiński, którego ogromny dorobek naukowy obejmował bardzo szeroki wachlarz zagadnień. Podczas wojny polsko-bolszewickiej brał udział w łamaniu radzieckich szyfrów. Był pionierem prac nad zbiorami samopodobnymi, takimi jak trójkąt Sierpińskiego i dywan Sierpińskiego. Obiekty te nazwano później fraktalami. Był jednym z założycieli pierwszego na świecie specjalistycznego czasopisma matematycznego poświęconego teorii mnogości i jej zastosowaniom oraz logice matematycznej. 

Gra może stać się zatem pretekstem do rozmowy o dokonaniach poszczególnych naukowców i ich znaczeniu dla rozwoju królowej nauk. 

Gra trwa pięć rund. W każdej rundzie gracze zagrywają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli na zakończenie rundy gracz zostaje z kartami w dłoni, otrzymuje punkty karne. Wygrywa ten, kto po pięciu rundach będzie miał ich najmniej. 

Dodawaj, odejmuj, mnóż i dziel, i poznaj największych mistrzów królowej nauk – matematyki!

Liczba graczy: 2-5 
Wiek: 7+

Elementy gry:
55 kart matematyków 
5 dużych żetonów symboli matematycznych
25 żetonów punktów (po 5 z wartościami od 1 do 5)


Zobacz videoinstrukcję do gry:
  • Kategorie:
    1. Gry planszowe »
    2. Gry logiczne
    1. Gry planszowe »
    2. Gry rodzinne
  • Wydawca: Egmont
  • EAN: 5903707560226
  • Wymiary: 10.0x13.0x3.5cm
  • Wiek: 7+
  • Sposoby i terminy dostawy:
    • INPOST PACZKOMATY 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • KURIER - dostawa 1 dzień roboczy
    • KURIER POCZTOWY, DOSTAWA DO DOMU LUB BIURA - dostawa 2 dni robocze
    • ODBIÓR W PUNKTACH POCZTA, ŻABKA, ORLEN, RUCH - dostawa 2 dni robocze
    • ORLEN PACZKA - dostawa 2 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Każdy produkt ma na swojej stronie oszacowany czas wysyłki, potrzebny na obsługę zamówienia w magazynie, zapakowanie oraz przekazanie paczki kurierowi.
    • Większość oferowanych produktów posiadamy w magazynie, dlatego zamówienia wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni. Zamówienia opłacane z góry realizujemy od razu po uzyskaniu wpłaty od klienta. Zamówienia za pobraniem – od złożenia zamówienia.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
    • Na czas realizacji zamówienia składają się czas wysyłki (podany na stronie produktu) oraz czas doręczenia przesyłki przez przewoźnika.
    • Wszystkie terminy dotyczą tylko i wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
ARCHIMEDES_instrukcja_2022 web.pdf (pdf)
847 KB
  • Seria

  • Seria GRY DO PLECAKA

    SZCZEGÓLNIE POLECAMY

    Tab1

      INNI KLIENCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ

      - 35 %
      58,49 zł 89,99 zł
      Do koszyka

      Gemino

      Proste zasady! Ładne wykonanie! Ciekawa i emocjonująca rozgrywka!  GEMINO to bardzo przyjemna gra logiczna d...
      - 35 %
      22,74 zł 34,99 zł
      Do koszyka

      Ubongo - gra karciana. Gry do plecaka

      Nowa seria gier rodzinnych!„Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny.Gry mieszczą się w małych pudełkach...
      - 35 %
      22,74 zł 34,99 zł
      Do koszyka

      Pędzące żółwie - gra karciana. Gry do plecaka

      Nowa seria gier rodzinnych!„Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny.Gry mieszczą się w małych pudełkach...
      - 35 %
      22,74 zł 34,99 zł
      Do koszyka

      Szybkie Bańki. Gry do plecaka

      Nowa seria gier rodzinnych!„Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny.Gry mieszczą się w małych pudełkach...
      - 35 %
      22,74 zł 34,99 zł
      Do koszyka

      Łap za słówka. Gry do plecaka

      „Łap za słówka” to karciana wersja wesołej gry słownej. Sprawdź, czy uda ci się napisać słowa, na które nie wpadli przeciwnicy! Gra imprezowa „Łap za słówka”
      - 35 %
      22,74 zł 34,99 zł
      Do koszyka

      Kaczki. Gry do plecaka

      Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ...

      RECENZJE

      • Najnowsze
      • Najbardziej pomocne
      • Dodano:
        14.03.2022 16:31:29

        Archimedes to gra idealna dla dzieciaków, która poprzez zabawę utrwala wiedze z zakresu matematyki, proste zasady, i grywalność tej gry sprawia ze gra się w nią przyjemnie. Ja polecam idealna dla dzieciaków. Więcej o niej w moim filmie w serwisie yt-https://youtu.be/ksQeO4jAFzk

        Ocena: 
      • Dodano:
        01.04.2022 01:35:36

        Matematyczna roz(g)rywka.

        Seria "Gry do plecaka" to świetna seria i zarazem dobry pomysł na to, żeby móc zagrać w ulubione gry planszowe dosłownie wszędzie - na plaży, na trawie, a nawet na ławce w parku. Małe pudełeczko z grą jest poręczne, zabiera niewiele miejsca, a jego zawartość - pomimo małych rozmiarów - to cała masa frajdy :) Nie inaczej rzecz się ma w przypadku gry "Archimedes" :)

        Na elementy gry składają się:
        55 kart matematyków
        5 dużych żetonów symboli matematycznych
        25 żetonów punktów (po 5 z wartościami od 1 do 5)

        Gra „Archimedes” wspiera naukę matematyki oraz myślenia taktycznego. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają swoje kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc. Gra trwa pięć rund. W każdej rundzie gracze zagrywają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli na zakończenie rundy gracz zostaje z kartami w dłoni, otrzymuje punkty karne. Wygrywa ten, kto po pięciu rundach będzie miał ich najmniej.

        Na kartach w grze pojawiają się najwięksi matematycy w dziejach: Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes oraz dwóch najsłynniejszych polskich uczonych: Stefan Banach (pionier analizy funkcjonalnej, który udowodnił twierdzenie o paradoksalnym rozkładzie kuli mówiące o tym, że trójwymiarową kulę można rozłożyć na fragmenty, a następnie złożyć z nich dwie kule o tych samych promieniach co promień kuli wyjściowej) oraz Wacław Sierpiński (którego ogromny dorobek naukowy obejmował bardzo szeroki wachlarz zagadnień; podczas wojny polsko-bolszewickiej brał udział w łamaniu radzieckich szyfrów; był także pionierem prac nad zbiorami samopodobnymi, takimi jak trójkąt Sierpińskiego i dywan Sierpińskiego - obiekty te nazwano później fraktalami). Gra może stać się zatem pretekstem do rozmowy o dokonaniach poszczególnych naukowców i ich znaczeniu dla rozwoju królowej nauk.

        Gra jest zatem połączeniem przyjemności, zabawy, nauki logicznego myślenia, treningu podstawowych umiejętności matematycznych, a na dodatek jest także okazją do tego, aby poznać co najmniej kilka ważnych dla świata nauki postaci. Krótko mówiąc - same korzyści!

        Rozgrywka jest łatwa i przyjemna. Według instrukcji gra przeznaczona jest dla osób powyżej 8-mego roku życia, ale nawet młodsi gracze mogą sobie tutaj z powodzeniem poradzić. A sama gra to nie tylko czysta rozrywka, ale także ćwiczenie umiejętności liczenia, zapamiętywania, a także kombinowania i strategicznego myślenia.

        Egmont Polska - dziękuję.

        #grydoplecaka #archimedes #reinerknizia #egmontpolska #gramywplanszówki #gryplanszowe #planszówkowelove #grybezprądu #planszówki #cosnapolce #gamesforkids

        https://cosnapolce.blogspot.com/2022/04/archimedes-gry-do-plecaka-reiner-knizia.html

        Ocena: 
       
      Nasze strony wykorzystują pliki cookies
      Strona Egmont.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach.
      Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.